{{ctrl.notification}}
بهترین ایرلاین های ایرانی برای مسافرت_پروازیاب24
  در این مقاله قصد داریم خطوط هوایی ایران را رتبه بندی کنیم تا بفهمیم کدام یک از این ایرلاین ها نسبت به بقیه بهتر است. 13 شرکت هواپیمایی تجاری در ایران وجود دارد که ما آنها  با هم مقایسه می کنیم. این رتبه بندی بر اساس کیفیت ناوگان هواپیما، فناوری های مورد استفاده، خدمات، رضایت مشتری و میزان بزرگی مجموعه هوانوردی خواهد بود. با ما همراه باشید.

در اینجا لیستی از ایرلاین های ایرانی آورده شده است:

1. ایران ایر (هما)
2.تورهای ایران ایر
3. شرکت هواپیمایی ایران آسمان
4.شرکت هواپیمایی زاگرس
5.کیش ایر
6.شرکت هواپیمایی قشم
7.ماهان ایر
8.خطوط هوایی ATA
9.شرکت هواپیمایی معراج
10.تابان ایر
11.شرکت هواپیمایی کاسپین
12.شرکت هواپیمایی کارون
13.شرکت هواپیمایی سپهران

شروع با بهترین ها: ماهان ایر – بهترین ناوگان هوانوردی در ایران

ماهان ایر

خرید ارزان بلیط هواپیما از پروازیاب24

این نام الهام گرفته از شهری به نام ماهان است که در نزدیکی شهر کرمان قرار دارد. ماهان ایر به عنوان اولین ایرلاین خصوصی ایرانی در سال 1992 تاسیس شد. یک سال پس از تاسیس، ماهان ایر سفر متوسط ​​خود را آغاز کرد و خدمات داخلی بین تهران و کرمان را آغاز کرد. اولین هواپیماهایی که خط را شروع کردند 2 هواپیمای Tu-154 و 2 هواپیمای باری Ilyushin Il-76 بودند.

اولین پرواز بین المللی این شرکت که سر و صدای زیادی به پا کرد اواخر سال 93 از تهران به دبی انجام شد. شهر دمشق نیز یکی از اولین پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی بود. با استقبال بی نظیر از این مقاصد، ماهان ایر طولی نکشید که خود را مجبور به افزودن مقاصد بیشتر و در نتیجه گسترش خدمات خود کرد.

ماهان ایر یکی از مهم ترین و مجهزترین مسیرهای پروازی ایران را دارد. این در حدی است که بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند با این ایرلاین سفر کنند و دلیل آن هم این است که بسیاری از خدمات ماهان توسط بهترین ایرلاین های خارجی هدایت می شود.

یکی از موارد ضروری در سفر با هواپیما فضای کابین است. تمامی کابین های شرکت هواپیمایی ماهان دارای فضای مورد نیاز برای استراحت و قابلیت تنظیم صندلی شما می باشد. همچنین امکان انتخاب از بین فیلم های ارائه شده توسط میزبان و استفاده از پخش کننده DVD/MP3 برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی های مختلف در پروازهای بیش از سه ساعت برای مسافران وجود دارد.

دریافت اطلاعات در صورت تاخیر در پرواز همیشه خوب است. بنابراین، این شرکت همچنین از طریق پیامک و ایمیل مسافران را از تغییرات یا تاخیر احتمالی پرواز مطلع می کند. از دیگر امکانات این شرکت می توان به امکان سفارش غذای ویژه مسافران در پروازهای خارجی، حداقل تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز اشاره کرد.

ماهان ایر به دلیل ارائه محصولات و خدمات با استانداردهای بالا به مشتریان شهرت جهانی به دست آورده است و موفقیت آن از طریق جوایز متعددی که از سازمان های مختلف در سراسر جهان کسب کرده است آشکار است.

 

ایران ایر (هما) – قدیمی اما همچنان طلایی

ایران ایر (هما)

خرید بلیط اتوبوس از پروازیاب24

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با نام تجاری ایران ایر، حامل پرچم ایران است که مقر آن در فرودگاه مهرآباد تهران است. وقتی می خواهید با هواپیما سفر کنید اولین نامی که به ذهنتان خطور می کند ایران ایر است و یکی از بزرگ ترین ناوگان را در بین دیگر نام های هواپیمایی دارد. یکی از بهترین دارایی های ایران ایر خدماتی است که ارائه می دهد و دلیل آن هم پیگیری شرکت های هواپیمایی بین المللی است و به همین دلیل هما در رتبه دوم لیست ما قرار دارد.
ایران ایر (هما) - قدیمی اما همچنان طلایی

در حال حاضر تعداد ناوگان هواپیما 39 فروند هواپیما می باشد که بسیاری از آنها از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کنند و هواپیماهای در نظر گرفته شده و استاندارد می باشند. اخذ گواهینامه مجوز مشتری و رتبه اول در اطلاع رسانی مسافران در سال 1392 از افتخارات این شرکت هواپیمایی است.

ایران ایر یکی از معدود شرکت های هواپیمایی در جهان است که طبق شرع در هیچ یک از پروازهای خود مشروبات الکلی ارائه نمی کند. علاوه بر این، هیچ انتخابی از غذاهای غیر حلال مانند غذاهای حاوی گوشت خوک در منوی ایران ایر وجود ندارد. بنابراین یکی از بهترین مزیت های خدمات این شرکت، سرویس پذیرایی بی نظیر آن است.

استانداردهای خاص تمام خدمات غذایی را آماده می کند. از نظر کیفیت و تنوع خاص این خدمات، می توان آن را اوج هنر و سلیقه دانست. به عنوان مثال با خرید تهران-مشهد می توان سرویسی با اقلام منو، غذای در حال سرو در بشقاب چینی و دریافت کیف کادو مسافرتی و بسته زعفران در طول پرواز را انتخاب کرد.

به هر حال صندلی های کلاس اکونومی هواپیمایی ایران از یکدیگر جدا شده اند که در طول سفر احساس راحتی می کنید. همچنین مهمانداران همیشه در دسترس خواهند بود تا خدمات درخواستی را به شما ارائه دهند.همه این موارد منجر به یکی از محبوب ترین خطوط هوایی کشور شده است.


ATA Airlines - شرکت هواپیمایی کم حادثه

ATA Airlines

خرید بلیط هواپیما خارجی_ قیمت بلیط پروازهای خارجی_پروازیاب24

این شرکت هواپیمایی در سال 1387 تاسیس شد و فعالیت رسمی خود را در دهه مبارک فجر سال 1388 آغاز کرد. اکنون در آستانه دوازدهمین سال فعالیت رسمی شرکت بدون اغراق، همکاری و رایزنی بین بخش خصوصی و دولتی موفق بوده است.

با وجود همه مشکلات داخلی و چالش های بین المللی، این شرکت و ناوگان آن به آینه تمام حاشیه شرقی استان آذربایجان شرقی تبدیل شد. به طور خلاصه، آنها در طول این 12 سال عملکرد شگفت انگیزی داشتند و هنوز هم خوب هستند، به علاوه تلاش کردند در روزهای آینده بهتر باشند.

از بدو تاسیس و راه اندازی برنامه منظمی داشته و روند رو به رشدی را طی کرده است. جالب است بدانید که شرکت هواپیمایی ATA از زمان شروع فعالیت خود تنها پنج مورد گزارش شده است. البته جالب است که هیچکدام از آن حوادث پایان غم انگیزی نداشتند.

از آگوست 2019، ناوگان هواپیمایی ATA شامل 16 هواپیما بود. هر روز پروازهای زیادی به مسیرهای پروازی داخلی و خارجی انجام می شود. این شرکت خصوصی جزو پنج شرکت هواپیمایی برتر کشور است.


کیش ایر - هنوز هم شایسته است

کیش ایر

خرید بلیط هواپیمای مشهد شیراز از پروازیاب 24

شرکت کیش ایر در سال 1370 به منظور گسترش فعالیت های جزیره کیش با اتصال استانداری های کشور و اتصال به کشورهای حوزه خلیج فارس تاسیس شد. این شرکت پس از ثبت و دریافت مجوزهای قانونی به عنوان زیرمجموعه منطقه آزاد کیش در یک جوینت ونچر ویژه، در خرداد همان سال با دو فروند هواپیمای اجاره ای شروع به فعالیت کرد.
کیش ایر - هنوز هم شایسته است

در طول دوره ایجاد و راه اندازی، در پایان سال 1993، به پیشرفت های قابل توجهی در کسب و کار، عملیات، خدمات فنی، خدمات فرودگاهی و پشتیبانی منجر شد و شرکت را قادر ساخت تا به پیشرفت های قابل توجهی در توسعه چنین موضوعاتی دست یابد.

اهمیت بالای هواپیمایی کیش ناوگان هوایی مدرن آن است. همانطور که می دانید نوع و مدل هواپیما یکی از عوامل موثر بر سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران است. کیش ایر در گذشته از دو فروند هواپیمای مسافربری توپولف نیز استفاده می کرد. با این حال، پس از ممنوعیت استفاده از این نوع هواپیماها در شرکت هواپیمایی و در پی مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری، این شرکت هواپیماهای جدید را جایگزین آنها کرد.

سرو غذای باکیفیت در طول پرواز یکی از مهمترین فاکتورهای خطوط هوایی است. می توانم بگویم کیش ایر جزو بهترین ها در این بخش است. شرکت کترینگ ایرلاین طعم غذاهای ایرانی، سنت غذایی و فناوری را در راس فهرست خود قرار داده است. از این رو خدمات غذایی آن با رعایت استانداردهای روز دنیا تولید و در اختیار مسافران محترم قرار می گیرد. فقط برای این واقعیت، ما این شرکت هواپیمایی را در بین بهترین ها قرار می دهیم.

قشم ایر – مدرن و براق

قشم ایر

خرید بلیط هواپیمای مشهد تهران از پروازیاب 24

قشم ایر با داشتن تنها 16 هواپیما یکی از بزرگترین ناوگان هوایی ایران نیست، اما چندین واقعیت باعث شد این ایرلاین به یکی از محبوب ترین خطوط هوایی تبدیل شود. ایرلاین قشم در ابتدا تعداد هواپیماهای کمی داشت اما با گذشت سالها سرانجام توانست در سال 2000 به 7 فروند هواپیما برسد. مالکیت این ایرلاین که عمدتاً با نام فراز قشم شناخته می شود در سال 2009 به هلدینگ سورینت قشم رسید.

در سال 1393 این شرکت هواپیمایی به وزارت نفت واگذار شد و نام آن قشم ایر شد. در طول سال ها، این ایرلاین به دلیل خدمات باکیفیت ارائه شده توسط این ایرلاین محبوبیت پیدا کرده است. البته مواردی مانند هواپیمای اختصاصی این شرکت برای باشگاه پرسپولیس از دیگر مواردی است که بر محبوبیت این شرکت هواپیمایی تاثیر گذاشته است.

با علم انجام دادن اینها پیشرفته ترین ناوگان ایران هستند. با بررسی این لیست می توانید یکی از بهترین خطوط هوایی را برای سفرهای داخلی یا خارجی انتخاب کنید. امیدوارم این لیست به شما کمک کند تا بهترین ایرلاین را پیدا کنید.

 

خرید بلیط هواپیما از پروازیاب 24

بسیاری از مسافران هستند که همچنان تمایل به خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری را دارند تا خیالشان از بابت شرکت و اصالت بلیط و سفر راحت باشد. اگر ساکن شهرهای شلوغ و بزرگ باشید، خرید حضوری می تواند وقت و هزینه زیادی از در مسیر ترافیک و غیره هدر دهد. به همین دلیل پروازیاب 24 همچنان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را پیشنهاد می کند تا دردسر و دغدغه کمتری را متحمل شوید.  همچنین گزینه پر مخاطب و محبوب خرید اینترنتی بلیط هواپیما را نیز می توانید از سایت پروازیاب 24 داشته باشید.

date_range چهارشنبه 20 بهمن 1400 remove_red_eye 1455 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0