{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز با پروازیاب۲۴

شرکت های هواپیمایی بسیاری در سراسر دنیا خدمات پروازی مختلفی را ارائه می دهند یکی از معروف ترین و معتبرترین این شرکت ها هواپیمایی قطر ایرویز است که پروازهای این ایرلاین 150 مقصد در سراسر دنیا را پوشش می دهند. هواپیمایی قطر ایرویز در سال 1993 تحت عنوان یک شرکت نیمه دولتی فعالیت خود را در دوحه قطر آغاز کرد و اولین پرواز این ایرلاین در سال 1994 صورت گرفته و پروازهایی به شهرهای چون دبی، بانکوک، شارجه و توکیو جزء اولین پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز داشته است. پروازیاب 24 قصد دارد در این مقاله اطلاعات جامعی از این شرکت هواپیمایی محبوب در اختیارتان قرار دهد تا در پرواز های خارجی خود بهترین خرید بلیط هواپیما را داشته باشید.

هواپیمایی قطر ایرویز برای مسافرانی که قصد سفر در تعطیلات را دارند بخشی ویژه را در نظر گرفته است که از این بخش می توانید خرید آنلاین بلیط هواپیما را در آژانس های هواپیمایی مختلف داشته باشید. مسافران با مراجعه به بخش فروش اینترنتی بلیط هواپیمایی قطر ایرویز می توانند در کمترین زمان، بلیط مناسب خود را خریداری کنند.

خرید بلیط ارزان قیمت خارجی پرواز یاب 24

پرواز استثنایی با هواپیمایی قطر ایرویز

هواپیما قطر ایرویز پرواز های استثنایی را در سال ها فعالیت خود ثبت کرده که در این نوع پرواز همچنان رکورد دار است. این ایرلاین توانسته طولانی ترین پرواز دنیا را با موفقیت انجام دهد که بسیار حائز اهمیت است. طولانی ترین پرواز این ایرلاین از دوحه قطر به مقصد آکلند در نیوزلند انجام گرفت که این پرواز با هواپیمای بوئینگ 777 و با عبور از 5 کشور مسافتی در حدود 14534 کیلومتر را در 16 ساعت و 20 دقیقه را در سال 2017 انجام داده است. شرکت هواپیما قطر ایرویز مسیر برگشت این هواپیما را 17 ساعت و 30 دقیقه اعلام کرد و به این ترتیب طولانی ترین مسیر پرواز را به نام خود ثبت کرد.

کلاس های پروازی هواپیمایی قطر ایرویز

در تمام خطوط هوایی مسافران می توانند در خرید بلیط هواپیما، صندلی خود را در کلاس های مختلفی که شرکت هواپیمایی ارائه می دهد انجام دهند. به طور کلی خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز با سه کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس انجام می شود. بسته به نوع کلاس، خدمات رفاهی متنوعی در اختیار مسافران قرار می گیرد که همین موضوع باعث شده خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز با قیمت های مختلفی ارائه شود.

خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویوز پروازیاب 24

  • فرست کلاس : کابین بسیار لوکس و مدرن که می توان سفری آرام و دلنشین را در آن تجربه کرد. بیشتر مسافران این کلاس سوپراستارهای سینما و ورزشکاران مشهور هستند. در این کلاس پروازی مسافران با خرید بلیط هواپیما فرست کلاس قطر ایرویز می توانند از اینترنت پرسرعت، غذاها و نوشیدنی های خوش طعم و جایگاه شارژ موبایل، تبلت و لب تاب استفاده کنند. فرست کلاس فضایی آرام و کاملا خصوصی را برای مسافران فراهم کرده که می توانند در صندلی های نرم و راحت، سفری بدون خستگی و لذت بخش را تجربه کنند. برای مسافران این کلاس قسمتی برای کار و نماز نیز فراهم شده است. مسافران هر آنچه که در طول سفر با هواپیما نیاز داشته باشند توسط مهمانداران فرست کلاس تهیه می شود.
  • بیزینس کلاس : بهترین کلاس های بیزینس را می توان در شرکت هواپیمایی قطر ایرویز یافت. این کلاس شرکت برنده جایزه بهترین خط هوایی سال از اسکای ترکس شده است. مسافران در فضایی لوکس و مدرن سفری خاص و منحصر به فردی را تجربه می کنند که کمتر در سایر ایرلاین می توان این نوع کلاس را با این درجه کیفیت مشاهده کرد. در طراحی این کلاس سعی شده از تمام تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا استفاده شود تا مسافران سفری لذت بخش به نقاط مختلف دنیا را شروع کنند. منو غذایی که توسط آشپزان مجرب در طول پرواز سرو می شود یکی از ویژگی های بی نظیر این کلاس پروازی است. در واقع با خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس قطر ایرویز می توانید پکیجی از بهترین ها را در طی مسیر دریافت کنید که امنیت، راحتی و خدمات باکیفیت را شامل می شود.
  • اکونومی کلاس : در کلاس اکونومی فضای خصوصی کمتری در اختیار مسافران قرار می گیرد. صندلی های این کلاس بزرگ، جادار و راحت طراحی شده است. غذاهای این کلاس پروازی قبل از پرواز برای مسافران تهیه می شود که با توجه به طول پرواز در زمانی مناسب ارائه می شود. ماسک چشم، گوشی عایق صدا و لوازم بهداشتی و غیره از جمله خدمات این کلاس پروازی است. کابین های اکونومی برای سرگرمی مسافران مانیتوری اختصاصی در نظر گرفته است که می توانند انواع فیلم و موسیقی را تماشا کنند.

خرید اینترنتی بلیط ارزان قیمت هواپیمایی خارجی

میزان بار مجاز همراه مسافران در هواپیمایی قطر ایرویز

هر شرکت هواپیمایی برای مسافران قوانین خاصی را مشخص می کند که بخشی از این قوانین مربوط به میزان بار مجازی است که می توانند با خود به داخل هواپیما ببرند. شرکت هواپیمایی قطر ایرویز با داشتن 150 مقصد پروازی برای هر پرواز قوانین مشخصی را در نظر گرفته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مسافران در هر پرواز با توجه به مقصدشان می توانند دو نوع بار را به داخل هواپیما ببرند که یک نوع آن باری است که به قسمت باربری هواپیما تحویل می دهند و نوع دیگری از بار که همراه خود به داخل کابین می برند.

بار مجاز داخل کابین برای هر کلاس پروازی هواپیمایی قطر ایرویز از لحاظ وزن و حجم متفاوت است.

  • در کلاس بیزینس و کلاس فرست مسافران مجازند یک ساک دستی یا کیف دستی به وزن 15 کیلوگرم با ابعاد حداکثر 50*37*25 را همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرند.
  • مسافران پرواز کلاس اکونومی می توان ساک دستی یا کیف دستی به وزن حداکثر 7 کیلوگرم و ابعاد   50*37*25 را به کابین خود حمل کنند.
  • در تمام کلاس ها علاوه بر ساک دستی می توانند از بین لب تاب، کیف دستی، چتر، کیف سامسونت و غیره یکی را به عنوان وسیله شخصی همراه خود داشته باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان قیمت پرواز یاب 24

باری که مسافران می توانند به قسمت باربری هواپیما تحویل دهند به مقصد و نوع کلاس پروازی مسافران بستگی دارد. به همین خاطر پس از خرید بلیط هواپیما خود به میزان باری که می توانید به بخش باربری بدهید را بررسی کنید تا در فرودگاه با مشکل مواجه نشوید. هواپیمایی قطر ایرویز قوانین بار زیر را برای کلاس های مختلف پرواز خود در نظر گرفته است :

  • فرست کلاس : وزن بار این کلاس می تواند حداکثر 50 کیلو گرم باشد.
  • بیزینس کلاس : وزن بار این کلاس می تواند حداکثر 40 کیلو گرم با باشد.
  • اکونومی کلاس : وزن بار این کلاس می تواند حداکثر 30 کیلو گرم باشد.

توجه داشته باشید در تمامی این کلاس ها، حجم بار در همه ابعاد (طول، عرض و ارتفاع) باید حداکثر 300 سانتی متر باشد. آنچه که تاکنون بیان شد قوانین کلی بار مجاز بوده است. اما در بسیاری از مسیر های پروازی وزن و حجم بار متفاوت است در ادامه به معرفی تعدادی از این مقاصد پروازی هواپیمایی قطر ایرویز خواهیم پردازیم.

مسافرانی که خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز را برای رفت و برگشت به کشور برزیل انتخاب می کنند می توانند دو چمدان به وزن های 32 کیلوگرم و حجم 158 سانتی متر را به داخل هواپیما ببرند که این قانون برای تمامی کلاس های پروازی است.

پروازهای رفت و برگشتی که بین دو کشور برزیل و آرژانتین صورت می گیرد و همچنین پرواز های برگشت آرژانتین، کانادا و ایالات متحده از قوانین یکسانی پیروی می کنند. در کلاس فرست و کلاس بیزنس این پروازها مسافران می توانند دو چمدان با وزن 32 کیلوگرم و حجم 158 سانتی متر را به داخل هواپیما ببرند و مسافران کلاس اکونومی مجازند که چمدانی به وزن 12 کیلوگرم با حجم کمتر از 158 سانتی متر را به قسمت باربری پرواز خود تحویل دهند.

ناوگان های هوایی هواپیمایی قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از همان ابتدا فعالیت خود تاکنون توانسته پیشرفت های خوبی را در خدمات هوایی به دست آورد و به یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی تبدیل شود. این ایرلاین 213 ناوگان هواپیمایی پیشرفته را در خطوط هوایی خود دارد. این ناوگان ها از شرکت های هواپیمایی مشهور بوئینگ و ایرباس خریداری شده است. همه ناوگان های خطوط هوایی این شرکت بسیار جوان هستند و قدیمی ترین هواپیما 11 سال سن دارد. هواپیمایی قطر ایرویز قصد گسترش بیشتر فعالیت های خود در سراسر دنیا دارد به همین منظور 235 فروند هواپیما را به شرکت های ایرباس و بوئینگ سفارش داده است.

مسیر های پروازی هواپیمایی قطر ایرویز

همانطور که گفتیم پروازهای این شرکت هواپیمایی به 150 مقصد دنیا در حال انجام است. بیشتر مقاصد پروازی به قاره های آسیا و اروپا و کمتر به قاره های آمریکا و آفریقا است. مسیر های پروازی این ایرلاین شامل امارات، عربستان، هند، سوریه، ایران، ترکیه، عراق، صربستان، آلمان، دانمارک، یونان، ایالات متحده آمریکا، برزیل، غنا، آفریقای جنوبی وغیره است. برای اطلاع کامل از مسیر های پروازی می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

خرید ارزان ترین بلیط های هواپیمایی اینترنتی پروازیاب 24

همه مسافران می خواهند در طول سفر های هوایی خود از هواپیما های باکیفیت استفاده کنند به همین خاطر برای خرید بلیط هواپیما به دنبال بهترین ایرلاین ها هستند همانطور که در این مقاله خوانید خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز گزینه مناسبی برای این دسته از مسافران است. این شرکت هوایی در حال حاضر در ایران نیز فعالیت می کند و مسافران ایرانی می توانند در بهترین کلاس های هوایی موجود سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. میتوانید برای سفر به مقاصد مختلف خارجی خرید بلیط هواپیما قطر ایرویز از پروازیاب 24 داشته باشید که خدمات فوق العاده ای در زمان پرواز ارائه می دهد و دستاورد آن آرامش و لذت آغاز یک سفر به یادماندنی خواهد بود. همچنین در زمان خرید بلیط هواپیمای قطر ایرویز در صورت بروز هر گونه سوال و درخواستی می توانید از خدمات پشتیبانی پروازیاب 24 به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل سال بهره مند شوید. پروازیاب 24 بهترین های یک سفر خوش و لذت بخش را برایتان آرزو مند است.

ثبت نظر
chat 0