{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای فلای دبی از پروازیاب 24

پرواز با هواپیما لذت بخش ترین بخش یک سفر است که می توان در مسیر پرواز در میان ابر ها مسیر رویایی را در اطراف خود دید و یا شهر ها و طبیعت زیبا را در هوای صاف و آفتابی مشاهده کرد. حس خوب آرامش و اطمینانی که یک پرواز با کیفیت به مسافران می دهد کمتر می توان در قطار و اتوبوس تجربه کرد. با خرید بلیط هواپیمای فلای دبی مقدمات سفر خاطره انگیز خود را بچینید و در پایان سفر نیز با خرید بلیط برگشت به مبدأ خاتمه می یابد. فلای دبی یکی از ایرلاین های دولتی و ارزان قیمت کشور امارات است که در برخی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی شاهد حضور آن هستیم. به دلیل خدمات عالی که فلای دبی به مسافران خود ارائه می دهد بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی اقدام به خرید بلیط هواپیمای فلای دبی می کنند. برای آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات این ایرلاین با پروازیاب 24 همراه باشید.

برای بسیاری از مسافران سوال پیش می آید که با چه ایرلاین داخلی یا خارجی می توان سفر آرام و لذت بخشی را تجربه کرد؟ باید گفت در حال حاضر ایرلاین های بسیار خوب و با کیفیتی در خطوط هوایی ایران حضور دارند. همانطور که گفته شد خرید بلیط هواپیمای فلای دبی را می توانید با مناسب ترین قیمت همراه با خدمات با کیفیت از پروازیاب 24 نیز داشته باشید تا ماناترین لحظات را در خاطر خود ثبت کنید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای خارجی از پروازیاب 24

راحتی و آرامش در کلاس های پروازی

هر یک از مسافران به دلایل مختلف از هواپیما برای سفرهای خود استفاده می کنند بعضی از مسافران برای انجام ماموریت های کاری و برخی دیگر برای تفریح و گردش، خرید بلیط هواپیما را نسبت به سایر راه های مسافرتی ترجیح می دهند. اگر می خواهید در فضایی راحت به کار و استراحت در زمان پرواز بپردازید و یا در محیطی آرام مسیر را طی کنید کلاس های مختلف هواپیمایی فلای دبی را متناسب با شرایط خود برای سفر انتخاب کنید.

هواپیمایی فلای دبی دارای سه کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس است که هر یک از این کلاس های پروازی دارای امکانات و خدمات متنوعی هستند.

کلاس اکونومی فلای دبی

مسافران اکونومی کلاس هواپیمایی فلای دبی با غذاها و نوشیدنی های خوش طعم که در طول پرواز ارائه می شود سرویس های پذیرایی ایده آلی را به شما هدیه خواهند داد. با مانیتوری که در هر کابین وجود دارد مسافران می توانند موسیقی و فیلم های متنوعی را مشاهده کنند.

بیزینس کلاس فلای دبی

مسافران بیزینس کلاس می توانند صندلی خود را تا حد امکان عقب ببرند و به اندازه های دلخواه تنظیم کنند. نشستن در این صندلی ها استراحت باکیفیتی را برای مسافران ارائه می دهد. در طول پرواز برای مسافران بیزینس کلاس هواپیمایی فلای دبی نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی متنوع سرو می شود. امکاناتی مانند هتل پنج ستاره را در فرست کلاس این ایرلاین را تجربه خواهید کرد. همچنین تخت خواب، صندلی راحتی، لوازم بهداشتی، غذا ها و نوشیدنی های لذیذ و غیره از امکانات بیزینس کلاس فلای دبی است.

خرید ارزان بلیط بیزینس کلاس فلایس دبی از پروازیاب 24

ناوگان مدرن و لوکس

فلای دبی یکی از جوان ترین ناوگان های هوایی در بین ایرلاین های فعال خارجی در ایران است. ناوگان فلای دبی از امکانات و خدمات مدرن و لوکس هواپیمایی برخوردار باشند. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر 48 فروند هواپیمای بوئینگ737-800 را در خطوط خود به کار گرفته که یکی از این ناوگان ها در روسیه سقوط کرد. برای پیشبرد اهداف خود فلای دبی اقدام به سفارش هواپیماهای جدید از شرکت بوئینگ کرده که دوازده فروند هواپیما سفارشی از نوع بوئینگ737-800 و 75 فروند هواپیما سفارشی دیگر از نوع بوئینگ مکس737 است. این شرکت هواپیمایی معتبر اعلام کرد امکان دارد که تعداد سفارشات بوئینگ های مکس 737 خود را به صد فروند هواپیما برساند. با ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی این شرکت میانگین سنی ناوگان بسیار کاهش خواهد یافت. به طور قطع هواپیما های جدید دارای امکانات رفاهی بیشتری خواهند بود که مسافران تمامی کلاس ها قادر خواهند بود در فضایی لوکس و مدرن سفری باب میل و خوشایند را تجربه کنند. البته در حال حاضر نیز ناوگان خطوط هوایی فلای دبی بسیار لوکس و مدرن هستند.

مسیرهای پروازی هواپیمایی فلای دبی

مسیرهای پروازی هواپیمایی فلای دبی از متنوع ترین مقاصد پروازی برخوردار است که مقاصد پروازی آن در ایران (1398) شامل شهر های مشهد، شیراز، تهران، اصفهان و لارستان می شود. این شرکت هواپیمایی خوش نام مقاصد پروازی متنوع را به قاره های مختلف انجام می دهد که به تفکیک هر قاره مقاصد پروازی این ایرلاین به شرح زیر است :

مقاصد پروازی ایرلاین فلای دبی در قاره آسیا

قاره آسیا بیشترین مقاصد پروازی را در بین دیگر قاره ها به خود اختصاص داده که شامل کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، هندوستان، سریلانکا، مالدیو، نپال، بنگلادش، روسیه، لبنان، اردن، مصر، عراق، کویت، بحرین، قطر، عمان، یمن و عربستان می شود. البته به دلیل موقعیت سیاسی خاورمیانه پرواز هایی که در این کشورها انجام می شود متنوع تر از سایرین ایرلاین ها است.

مقاصد پروازی ایرلاین فلای دبی در قاره اروپا

فلای دبی مقاصد پرتردد قاره اروپا را هم پوشش می دهد. مقاصد پروازی ایرلاین فلای دبی در قاره اروپا شامل ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، مقدونیه، رومانی، مولداوی، اوکراین، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، اسلواکی، اتریش و جمهوری چک می شود.

مقاصد پروازی ایرلاین فلای دبی در قاره آفریقا

سودان، جیبوتی، سومالی لند، اتیوپی، سودان جنوبی، اوگاندا، رواندا، بوروندی و تانزانیا از مقاصد است که در قاره آفریقا واقع شده و تحت پوشش پروازهای هواپیمایی فلای دبی هستند.

خرید ارزان بلیط هواپیمایی فلای دبی از پروازیاب 24

میزان بار مجاز در ایرلاین فلای دبی

هنگام خرید بلیط هواپیمای فلای دبی توجه داشته باشید که در مسیر پروازی قوانین بار به چه صورت تعیین شده است. قوانین بار معمولا در دو دسته برای مسافران مشخص می شود که در یک دسته قوانین مرتبط با باربری و در بخش دیگر قوانین بار دستی همراه مسافر قرار گرفته است. که به شرح زیر هستند :

  • قوانین باربری: هنگامی که به بخش حمل بار مسافران مراجعه می کنید بر اساس کلاس پروازی می توانید وزن بار مشخصی را تحویل دهید. مسافران کلاس اکونومی ایرلاین فلای دبی مجازند حداکثر 20 کیلوگرم بار و مسافران بیزینس و فرست کلاس مجازند سه چمدان مجموعا به وزن 40 کیلوگرم را تحویل باربری دهند.
  • قوانین بار دستی : مسافران کلاس اکونومی یک ساک به وزن 7 کیلوگرم و مسافران بیزینس و فرست کلاس دو ساک مجموعا به وزن 14 کیلوگرم را می توانند همراه خود به داخل کابین ببرند.

توجه داشته باشید می توانید میزان بار با وزن بیشتری را به بخش باربری تحویل دهید ولی باید قبل از هر چیز، هزینه اضافه بار را پرداخت نمایید که معمولا هزینه بر اساس هر کیلوگرم بار محاسبه می شود. آن چه در رابطه با میزان بار مجاز بیان شد ممکن است برای برخی مسیرها متغییر باشد به همین منظور پس از خرید بلیط هواپیمای مورد نظر حتما قوانین بار را با دقت مطالعه کنید.

حوادث و سوانح هوایی ایرلاین فلای دبی

حوادث و سوانح هواپیمایی را همه ایرلاین ها در طول فعالیت خود تجربه کرده اند که گاه ایراد از نقص فنی بوده و مسافران آسیب ندیده اند و گاه مسافران دچار مسدومیت و جان باختن شده اند. فلای دبی نیز مانند سایر ایرلاین ها سوانح هوایی را در طول فعالیت خود داشته است.

هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 این شرکت هواپیمایی در حالی که آماده فرود در فرودگاه روستوف نادونو بود سقوط کرد. این فرودگاه در جنوب کشور روسیه واقع شده است. طبق آمار های گزارش شده از مرکز فوریت ها، این حادثه در 29 اسفند 1394 رخ داد و در این اتفاق 55 مسافر و 6 خدمه پرواز جان خود را از دست دادند. به گفته ایرلاین فلای دبی این پرواز از دبی پرواز کرده و عازم روستوف نادونو بوده که قبل از فرود سقوط کرده است و این تنها حادثه ای بود که فلای دبی آن را تجربه کرده است.

خرید ارزان بلیط هواپیمایی فلای دبی در نوروز با پروازیاب 24

چرا خرید بلیط هواپیمای فلای دبی؟

یکی از دلایلی که بسیاری از مسافران خرید بلیط هواپیمای فلای دبی برای سفر انتخاب می کنند ارزان بودن کلاس های پروازی آن نسبت به سایر ایرلاین های خارجی در خطوط هوایی است. قیمت پایین خدمات و سرویس دهی فوق العاده ای که برای مسافران فراهم شده، باعث می شود، بلیط فلای دبی بیشتر از ایرلاین های دیگر مورد توجه مسافران و گردشگران قرار بگیرد. مسافران می توانند در زمان پرواز به وای فای دسترسی داشته باشند و به راحتی به کارهای خود در فضای مجازی و وب رسیدگی کنند. سرگرمی های متنوع، طی مسیر سفر را برای مسافران کوتاه می کنند و مسافرانی که همراه خود کودک دارند می توانند از برنامه های کودک مختلف و سرگرم کننده استفاده کنند و لحظاتی را در آرامش و بدور از نق زدن کوکان در مسیر های طولانی داشته باشند. همچنین مسافران می توانند به طور اختصاصی موسیقی و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند و گذر زمان را احساس نکنند. همه خدمات فوق از جمله دلایلی است که مسافران تمایل دارند خرید بلیط هواپیمای فلای دبی را در سفرهای خود داشته باشند.

خدمات و کیفیت کترینگ هواپیمایی فلای دبی

کترینگ بیشتر ایرلاین های امارت در شهر دبی واقع شده که با بیش از ده هزار نیرو 180 هزار غذا را برای مسافران فراهم می کنند. کیفیت غذاها در تمامی کلاس های پروازی یکسان بوده و منو غذای متنوعی در اختیار مسافران قرار می گیرد. جالب است بدانید که در منو غذا، مسافران می توانند غذای بومی شهر مقصد را هم سفارش دهند. سرآشپزان حرفه ای غذای فرست کلاس را به عهده دارند و تمام وعده های غذایی را خود سرآشپزان طبخ می کنند. علاوه بر غذا های گرم مسافران می توانند ساندویچ های سرد هم سفارش دهند.

خرد ارزان بلیط هواپیما فلای دبی از پر وازیاب 24

خرید بلیط هر ایرلاینی را می توانید به راحتی در پروازیاب 24 انجام دهید. با خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24، علاوه بر خرید اینترنتی آسان می توانید زمان ، نوع بلیط و هزینه پرواز را در بین چند ایرلاین مختلف مقایسه کنید و بهترین گزینه با توجه شرایط خود انتخاب کنید. کادر مجرب و حرفه ای پروازیاب 24 در تمام مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما همراه شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند تا بتوانید یک بلیط مناسب و دل خواه را خریداری کنید.

date_range شنبه 25 آبان 1398 remove_red_eye 2607 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0