{{ctrl.notification}}
هر آنچه در مورد هواپیمایی لوفت هانزا باید بدانید در پروازیاب 24

سفر به کشورهای اروپایی را با ایرلاین های اروپایی تجربه کنید. یکی از بهترین ایرلاین های اروپایی هواپیمایی لوفت هانزا است که متعلق به کشور آلمان می باشد. ایرلاین لوفت هانزا در حال حاضر بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا است که به مسافران بسیاری در قاره اروپا خدمات هوایی می دهد. پروازیاب 24 پیشنهاد می کند در صورت سفر به کشور های اروپایی خرید بلیط هواپیمای لوفت هانزا را داشته باشید تا سفر به اروپا را با کیفیت شروع کنید. دفتر مرکزی هواپیمایی لوفت هانزا در شهر کلن واقع شده و مقر اصلی آن فرودگاه فرانکفورت است.  این ایرلاین محبوب و قدیمی با 268 فروند هواپیما میلیون ها مسافر را به مقاصد مختلف جهان جابجا می کند. لوفت هانزا با مشارکت چند ایرلاین دیگر برای خدمات رسانی بهتر به مسافران در سال 1997 اتحادیه استار الاینس را تاسیس کردند. پروازیاب 24 در این مقاله هر آنچه که در مورد ایرلاین لوفت هانزا باید بدانید را بیان خواهد کرد تا با این ایرلاین بیشتر آشنا شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما با پروازیاب 24

متنوع ترین کلاس پروازی در لوفت هانزا

متنوع ترین کلاس های پروازی در ایرلاین لوفت هانزا با امکانات و خدمات منحصر به فرد همراه مسافران جهان است. چهار دسته کلاس پروازی در ناوگان هوایی این ایرلاین وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • فرست کلاس: قطعا سفری متفاوت را در فرست کلاس لوفت هانزا تجربه خواهید کرد. در این کلاس مسافران در طول پرواز از اینترنت بهره مند بوده و می توانند به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنند. منوی غذایی متنوع سفری دلنشین را برای مسافران رقم می زند به طوری که مسافران حس اقامت در یک هتل 5 ستاره را خواهند داشت. مسافران فرست کلاس می توانند سه چمدان به وزن های 32 کیلوگرم را با خود به هواپیما ببرند.
  • بیزینس کلاس: امکاناتی نظیر صندلی تخت خوابشو، شارژ، مانیتور و غیره را می توان در این کلاس پروازی استفاده کرد. توجه داشته باشید علاوه بر غذای اصلی در بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی میان وعده های خوشمزه و رایگان نیز برای مسافران سرو می شود. بار مجاز بخش باربر دو چمدان به وزن های 32 کیلوگرم و بار مجاز داخل کابین شامل دو ساک دستی به وزن 8 کیلوگرم می باشد.
  • کلاس اکونومی: در کلاس اکونومی این شرکت در طول پرواز به مسافران غذا و نوشیدنی های رایگان ارائه می دهد که متناسب با طول پرواز سرو می شوند. در پروازهای طولانی سرویس پذیرایی غذا رایگان به میزان نیاز برای مسافران فراهم می شود. مسافران می توانند در طول پرواز از مانیتور شخصی هر صندلی از فیلم، موسیقی و غیره بهره مند شوند. طبق قوانین ایرلاین لوفت هانزا مسافران مجازند 8 کیلوگرم بار را به داخل کابین برده و 23 کیلوگرم بار را به بخش باربری تحویل دهند.
  • کلاس پرمیوم اکونومی : این کلاس پروازی تقریبا شبیه کلاس اکونومی بوده با این تفاوت که صندلی های آن بزرگتر است و مسافران مجازند دو ساک دستی به وزن 8 کیلوگرم را به کابین و دو چمدان به وزن های 23 را به باربری هواپیما بدهند. پرمیوم اکونومی از سال 2014 به کلاس های پروازی لوفت هانزا افزوده شده است.

خرید بلیط ارزان لوفت هانزا در زمستان از پروازیاب 24

خدمات کترینگ و غذا در ایرلاین لوفت هانزا

خدمات کترینگ و غذای این شرکت هواپیمایی، بسیار باکیفیت و مناسب است. وعده های غذایی از تازه ترین مواد پخت می شوند. اگر بخواهید خرید بلیط هواپیما را با ایرلاینی داشته باشید که خوشمزه ترین غذاها را برای مسافران سرو می کنند، قطعا انتخاب هواپیمایی لوفت هانزا شایسته ترین گزینه برای سفر خواهد بود. منو غذایی این ایرلاین در طول مسیر سفر به شرح زیر است. مطمئن باشید خرید بلیط هواپیما را در ایرلاین ایده آل انجام داده اید:

  • اکونومی کلاس: اگر می خواهید پروازی طولانی را در اکونومی کلاس تجربه کنید باید بدانید که این کلاس بعد از Take off به مسافران نوشیدنی، غذا و میان وعده به صورت رایگان سرو می کند. می توانید از بین چند نوشیدنی همراه با استیک آن چه را که دوست دارید انتخاب کنید. دو وعده غذای گرم در پرواز های طولانی سرو می شود که در کنار این وعده ها سالاد و دسر های خوشمزه ای نیز برای مسافران تدارک دیده شده است. میان وعده این کلاس پروازی به صورت گرم و سرد در منو وجود دارد.
  • پرواز پرمیوم اکونومی: در این کلاس پروازی قبل از ورود مسافر، بطری های آب معدنی را در جایگاه مخصوص صندلی ها قرار می دهند. پرواز پرمیوم اکونومی نوشیدنی های خنک و دلچسب را ارائه می دهد. آب میوه های طبیعی، چای، قهوه و غیره در منوی این کلاس به چشم می خورد. می توانید برای وعده غذایی خود در این کلاس، غذای کشورهای هند، چین، ژاپن، کره و اروپا را سفارش دهید. همچنین در پروازهای بیش از 5 و 6 ساعت به مسافران صبحانه و شام گرم ارائه می شود. در مسیرهای کوتاه تر به جای وعده غذایی، از مسافران با  انواع استیک پذیرایی می شوند.
  • پرواز بیزینس: منو پذیرایی متنوعی را می توان در این کلاس پروازی تجربه کرد که به صورت دوره ای هر دو ماه این منو تغییر می کند. این تغییر معمولاً با تغییرات فصل همراه است. می توانید در این کلاس، غذاهای لذیذ و دوست داشتنی شهر مقصد را تست کنید. کلیه خدمات غذایی توسط سرآشپزان حرفه ای بهترین هتل ها طبخ می شود. سرویس دهی غذا در طول پرواز های طولانی هواپیمایی لوفت هانزا در این کلاس وجود دارد. اگر می خواهید در مدت زمان پرواز مشغول باشید و احساس خستگی نکنید می توانید خود را به صرف یک قهوه خوش عطر و طعم دعوت نمایید.
  • پرواز فرست : در این کلاس منو ویژه ای برای مسافران فراهم شده که می توانند در هر زمان از این سرویس استفاده نمایند که خاویار بخشی از این منو ویژه است. علاوه بر کیفیت غذا در فرست کلاس شاهد تزیین غذا به زیباترین شکل خواهید بود. پس از صرف غذایی اصلی، مسافران می توانند از منو پذیرایی، میان وعده دلخواه را سفارش دهند. می توانید در این کلاس ابتدا یک سوپ فوق العاده میل کنید سپس غذای اصلی برای شما سرو می شود پس از غذای گرم، حتما دسرها متنوع را امتحان کنید.
  • غذای کودک: مسافران کودک یکی از مهمترین مسافران هر کلاس پروازی است که باید به آن ها توجه ویژه ای شود. با توجه به سن کودکان غذاهای مختلف باید سرو شود. در هواپیمایی لوفت هانزا منو غذای کودکان بسیار جامع بوده و سعی شده ظاهر و کیفیت غذا به گونه ای باشد که هر کودک بدون بهانه و با اشتیاف تمام غذای خود را میل کند. جالب است بدانید در این شرکت هواپیمایی منو غذا در سفر های طولانی و مقاصد اروپایی کاملا رایگان است. در منو غذایی نوزادان و کودکان زیر دو سال انواع سوپ و شیر فراهم شده تا این مسافران کوچک هم غذاهای مورد علاقه خود را داشته باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از پروازیاب 24

برخی مسافران به دلیل بیماری یا رژیم های غذایی خاص باید منو مخصوص به خود را داشته باشند. به همین دلیل برای سفر به این دسته عزیزان خرید بلیط هواپیمای لوفت هانزا پیشنهاد می شود. این مسافران می توانند در منو کلاس های پروازی لوفت هانزا، غذاهایی مطابق با رژیم غذایی خود داشته باشند که 16 نوع غذا برای آن ها در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید برای دریافت این منو غذایی 24 ساعت قبل پرواز غذای دلخواه خود را سفارش دهید. این منو برای پروازهایی که بیشتر از 3 ساعت (اکونومی کلاس) و (کلاس های پروازی بیزینس) که طی مسیر بیشتر از 2 ساعت است ارائه می شود.

ایرلاین لوفت هانزا مجهزترین ناوگان هوایی اروپا

این شرکت هواپیمایی آلمانی مجهزترین ناوگان هوایی فعال است که با به کارگیری هواپیماهای درجه 1 سفری مطمئن را برای مسافران فراهم آورده است. بیشتر هواپیماهای لوفت هانزا از شرکت های معتبر و معروفی چون بوئینگ و ایرباس خریداری شده اند.

خرید اینترنتی پروازهای اروپایی از پروازیاب 24 در زمستان

هواپیمای ایرباس از سری A330، A340، A350 و A380 بوده و هواپیماهای بوئینگ شامل بوئینگ 400-747 و بوئینگ 8-747 هستند. همه هواپیما ها از مجهزترین و به روز ترین امکانات مسافرتی برخوردار است. از عمده از دلایل استقبال مسافران اروپایی از خرید بلیط هواپیمای لوفت هانزا امکانات با کیفیت ایرلاین است.

مقاصد پروازی لوفت هانزا

لوفت هانزا طولانی ترین مسیری که تاکنون در پرواز داشته از فرانکفورت به بوئنوس آیرس بوده که این پرواز ۱۳ ساعت طول کش. با انجام این پرواز توانست خود را عضو ایرلاین هایی قرار دهد که پروازهای طولانی و بدون توقف انجام می دهند. این نوع پروازها به شرکت هواپیمایی اعتبار می بخشد و نشان دهند قدرت فنی بالای ناوگان های ایرلاین می باشد. پروازهای ایرلاین لوفت هانزا در ایران از فرودگاه امام خمینی تهران صورت می گیرد که مسیرهایی چون تهران وین و تهران فرانکفورت به طور مستقیم انجام می شود. این ایرلاین 18 شهر از کشور آلمان و 78 کشور دیگر را تحت پوشش هوایی دارد. پروازهای بین المللی آن قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا را در بر می گیرد.

معرفی ایرلاین لوفت هانزا با پروازیاب 24

پروازیاب 24 معتقد است خرید بلیط هواپیمای ایرلاینی باکیفیت و عالی لوفت هانزا سفری خاطره انگیز را برای مسافران رقم می زند. پیشنهاد پروازیاب 24 به مسافران پرواز های بین المللی و داخلی این است که قبل از سفر حتما ایرلاین های مسیر پرواز را شناسایی نمایند. پس از بررسی تمام خدمات، اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند. در این مقاله پروازیاب 24 مهمترین ایرلاین اروپایی لوفت هانزا را معرفی نمود تا بتوانید در سفر های اروپایی یک انتخاب مناسب و تجربه ای خوشایند داشته باشید.

date_range چهارشنبه 06 آذر 1398 remove_red_eye 3430 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09208704900
05131838
پرواز خارجی
09208704900
05131838
اتوبوس
09208704900
05131838
ویزا
09208704900
05131838
ثبت نظر
chat 0